TOM & JERRY

0856216xxxx
Kang Jasmin dinten ie saya moal bade naroskeun perkawis handphone. komo deui naros harga daging. saya salut ka akang nu tiasa ngabuat batur seserian lewat jawaban akang. tong waka batur kang, saya ge sok seserian nyarira sampe gugulitikan bari ngalungkeun blackberry, tapui dipulung deui da lebar. pokona mah maju terus kang jas dan PR juga. wass

Jawab : Hehehe piraku sih? aya ku kituna,..berarti jodoh yeuh judulna,.. saya oge sarua gugulitikan maca sms ti kamu, bari ngalungkeun sa alung2na naon we anu aya digigireun.. Teu lila urang jadi cicing ku kaget kusabab ningali tetangga sorak, seuserian sakaluarga, sarua itu oge gugulitikan. Anas di to'ong ku saya, sugan saya eta sorak seuseurian pedah keur maca PR? ari pek lain kadik, lain keur maraca koran PR.........keur narongton Tom & Jerry.

0229373xxxx Ass, bng jasmin hp sya esia starlight spekernya rusak, ceritanya gini sy lagi dengerin dengerin radio (sambil dicas)+maen game gobak sodor, trs ada sms msk, udh gt lgsg ueh spekr ny teh ngeresek, kra" apanya ya bang jas ? Hatur nuhun

Jawab : Speaker atau buzernya yang rusak dan harus diganti, apakah karena nge-charge?, apakah karena dengar radio ataupun main game? sepertinya bukan itu penyebabnya. Kerusakan speaker tersebut sebenarnya murni karena memang kualitas perangkat itu sendiri yang kurang bagus. Jadi, tidak perlu dikaitkan dengan kegiatan nge-charge, dengerin radio ataupun main game.

Popular posts from this blog

JAKA SEMBUNG

Tanya Suka2 Jawabannya Suka2 juga..( Hal-Dua )

PHK MASAL